poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Maybelline Dream Fresh BB Cream. Ideał na lato


oto co obiecuje producent:
Natychmiastowy efekt świeżej i promiennej skóry.
Oparty na konsystencji żelu, krem BB poprawia wygląd skóry dzięki formule 8 w 1:
- tworzy naturalny blask,
- wyrównuje koloryt skóry,
- SPF 30,
- całodniowe nawilżenie,
- kryje niedoskonałości,
- beztłuszczowy i nietłusty,
- skóra jest wyraźnie gładsza,
- skóra wygląda świeżo.
Rozsmaruj cienką warstwę na skórze. Może być używany z albo bez kremu.
Dostępny w czterech odcieniach.


Skład: Aqua/Water, Ethylhexyl, Palmitate, Glycerin, Octyldodecanol, Slica, Pentylene Glycol, Octyldodecyl Xyloside, Phenoxyethanol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Lecithin, Isohexadecane, Hydroxyethyl, Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate, Copolymer, PEG-30 Dipolhydroxystearate, Sodium Dehydroacetate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Caprylyl Glycol, Disodium Edta, Citric Acid, Polysorbate, Potassium Sorbate, Propylene Glycol, Methylisothazolinone, Chamomilla Recutita Extract, Matricaria Flower Extract, Aloe.

Jak dla mnie jest super. 100 % zgadzam się z tym opisem. Mam skórę mieszaną, która słabo znosi kilka warstw kosmetyków, więc od dłuższego czasu szukałam kremu koloryzującego albo BB, który by łączył kilka funkcji. Chociaż na początku nastawiałam się, że Maybelline Dream Fresh BB Cream może to być kolejny bubel kosmetyczny, muszę przyznać, że bardzo miło mnie zaskoczył. Jest lekko kryjący, ale jak dla mnie wystarczająco, nie zapycha porów. Idealnie dopasowuje się do skóry, nie ma różowych pigmentów.
(odcień light). Trzyma się  3-4 godziny, później w nie których miejscach trochę się ściera, ale nie robiąc plam i o dziwo nie waży się na skórze !
Dla mnie to sukces, nie muszę nakładać kremu, filtru, podkładu i pudru.  Teraz wystarczy, że na umytą twarz nałożę ten krem i lekko przypudruje. Na lato to MUST HAVE w mojej kosmetyczce. Wprawdzie nie miałam nigdy azjatyckiego kremu BB, więc nie wiem czy ten krem można nazwać BB, ale to chyba nie ma znaczenia, ważne że działa. W skali 1-6, dostaje ode mnie 5+ (jakby był matujący i miał wyższy filtr miałby u mnie 6+)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz