czwartek, 23 stycznia 2014

Prawdziwy wełniany płaszcz na zime. Szukajcie a znajdziecie...


Niestety coraz częściej szukając ubrań szczególnie swetrów i płaszczy, jestem nie mile zaskoczona, ponieważ cena sugeruje, że materiał jest naturalny, a okazuje się, że jest to tani poliester, co mnie po prostu wkurza. Nie każdy jest w stanie rozpoznać, z jakim materiałem ma do czynienia, nie łatwo jest też oczytać się mikroskopijną czcionkę z metki. I właśnie takich klientów nabija się w butelkę. Ze świecą szukać płaszcza zimowego, który był by chociaż 70 % wełniany. Z nostalgią patrzę na płaszcze mojej Babci i Mamy, które wyglądają prawie jak nowe, choć moją kilkanaście lat. Czemu tak jest? Może, dlatego, że konsumentom brakuje podstawowej wiedzy w tej kwestii i nie dopominają się od producentów wyższej jakości? A może to producenci psuja produkt po to byśmy za sezon kupili coś nowego? Zapewne jak ze wszytki prawda leży po środku.


Na szczęście jakimś cudem znalazłam kilka płaszczy, które mogę wam polecić.


skład: 70% wełny, 10% kaszmiru,  20% poliamidu. cena: 334.32 zł   835.80 zł 

skład: 80% wełna, 20% poliamid. cena: 229,00 zł 299,00


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz